夜晚城市

一个人 开始一段旅程 不要让我对你感觉 一点点消失

总是该把话讲清楚的时候 有些人认为多余的力气应该放在感情边缘

feels keep i   know away like the you‘re feels

and good boy just like to love is miss the day must

you move the ain seemore can lips you’re my haer

 

两个人 一个空间 一张床 

名字最后成了最大的秘密 别讲你还爱着我

will life my is i love up

but come windcause i like

and try the happy erevyday

 

你抚摸过我的发 清新飘逸的味道

转过身 你却在我看不见的远方 但却里我最近

夜晚城市路灯照在回家的路面上

and i makes wish it awsawy

get you‘re baby faces wish take best

alone tell me soog long there're you it's is i cant but i queen baby deamr

 

两个的话语像白开水一样无味 共同经历了风和雨

亲爱的 最近好吗

 

 

 
评论
© @青春向上|Powered by LOFTER